Novo

уторак, 21. октобар 2014.

La­kši do­la­zak do po­zna­tih odre­di­šta





Svi tu­ris­ti ko­ji bu­du po­sje­ti­li op­šti­nu Ši­po­vo, po­mo­ću tu­ris­ti­čke si­gna­li­za­ci­je ko­ja je ne­da­vno pos­tavljena na po­dru­čju gra­da, la­ko će pro­na­ći po­zna­te ši­po­va­čke tu­ris­ti­čke des­ti­na­ci­je Janjske oto­ke, izvor ri­je­ke Pli­ve, ma­nas­tir Glo­go­vac, kao i mu­ši­čar­ski re­vir na ri­je­ci Pli­vi.

Di­re­ktor Tu­ris­ti­čke or­ga­ni­za­ci­je op­šti­ne Ši­po­vo Dra­ga­na Đu­kić ka­za­la je da je na sve grad­ske uli­ce, te re­gi­onal­ne i ma­gis­tral­ne pu­te­ve pos­taljena tu­ris­ti­čka si­gna­li­za­ci­ja.

- Ra­di se o sao­bra­ćaj­no-tu­ris­ti­čkim zna­ko­vi­ma ko­ji su izra­đe­ni pre­ma evrop­skim stan­dar­di­ma, a ko­je je izra­di­lo pre­du­ze­će "Euro znak" iz Če­lin­ca. Ovaj pro­je­kat ko­štao je de­set hiljada ma­ra­ka, a sred­stva je obe­zbi­je­di­lo Mi­nis­tar­stvo trgo­vi­ne i tu­ri­zma RS - re­kla je Đu­ki­će­va i do­da­la da je pos­tavljanje tu­ris­ti­čke si­gna­li­za­ci­je za op­šti­nu Ši­po­vo bio je­dan od naj­zna­čaj­ni­jih ovo­go­dišnjih pro­je­ka­ta u oblas­ti tu­ri­zma.

Ovim je, is­ti­če Đu­kić, tu­ris­ti­ma i svi­ma ko­ji bu­du pro­la­zi­li kroz Ši­po­vo, uve­li­ko ola­kšan pro­na­la­zak naj­po­zna­ti­jih tu­ris­ti­čkih des­ti­na­ci­ja ovog kra­ja Janjskih oto­ka, izvo­ra ri­je­ke Pli­ve, ma­nas­ti­ra Glo­go­vac i mu­ši­čar­skih re­vi­ra na ri­je­ci Pli­vi.

- Pos­tavljanjem tu­ris­ti­čke si­gna­li­za­ci­je stvo­ri­li smo uslo­ve da tu­ris­ti i gos­ti ko­ji do­la­ze u naš grad, brže i je­dnos­ta­vni­je do­đu do ko­na­čnog odre­di­šta. Is­to­vre­me­no je omo­gu­ćen brži ra­zvoj tu­ri­zma u ovoj op­šti­ni - re­kla je Đu­ki­će­va.

Na­čel­nik op­šti­ne Ši­po­vo Du­šan Ma­li­no­vić je is­ta­kao da je tu­ri­zam je­dna od stra­te­ških gra­na u srednjoro­čnom ra­zvo­ju op­šti­ne, ko­ja že­li što pri­je da iza­đe iz kru­ga ne­ra­zvi­je­nih.

- Ši­po­vo ima izvan­re­dne pri­ro­dne ljepo­te i ve­li­ki po­ten­ci­jal za ra­zvoj tu­ri­zma. Kroz Ši­po­vo pro­ti­ču ri­je­ke Pli­va, Janj, So­ko­čni­ca, Lu­bo­vi­ca, a tu je i izvor ri­je­ke Pli­ve ko­ji ima naj­bo­ga­ti­ji izvor vo­de u Evro­pi. Ovo su izvan­re­dni tu­ris­ti­čki po­ten­ci­ja­li ko­je mo­ra­mo da is­ko­ris­ti­mo za ra­zvoj tu­ri­zma - re­kao je Ma­li­no­vić i do­dao da su in­ten­zi­vi­ra­ne akti­vnos­ti na po­boljšanju tu­ris­ti­čke po­nu­de. Do­dao je da je u to­ku iz­gradnja flaj-fi­šing cen­tra na izvo­ru ri­je­ke Pli­ve i mo­te­la na So­ko­čni­ci, gdje je iz­gra­đen i ba­zen za ku­panje.

- Pos­to­je i pla­no­vi da se sa­ni­ra ho­tel "Janj", či­me bi se stvo­ri­li uslo­vi da u na­šem gra­du mo­gu od­sje­da­ti ve­će tu­ris­ti­čke gru­pe - re­kao je Ma­li­no­vić.
Se­os­ki tu­ri­zam

Du­šan Ma­li­no­vić je pod­sje­tio da se u op­šti­ni Ši­po­vo u posljednje vri­je­me spro­vo­de broj­ne akti­vnos­ti za stva­ranje uslo­va za ra­zvoj se­os­kog i etno-tu­ri­zma, ko­ji je posljednjih de­ce­ni­ja hit u zemljama Evrop­ske uni­je. Do­dao je da je for­mi­ra­no i Udru­ženje za uslu­ge smje­šta­ja u obje­kti­ma se­os­kog tu­ri­zma "Pli­va", ko­je bro­ji dva­de­se­tak čla­no­va.

Izvornik: Glas Srpske
  • Blogger komentari
  • Facebook komentari

0 коментара:

Постави коментар

Item Reviewed: La­kši do­la­zak do po­zna­tih odre­di­šta Description: Rating: 5 Reviewed By: Unknown
Scroll to Top